آخرین اخبار
کد مطلب: 80147
پاي مهاجم سرشناس ليگ برتري هم به تقلب در معافيت ها باز شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2154

به گزارش سلام لردگان، بعد از دستگيري يک باند جعل کارت‌هاي معافيت و اعتراف آنها مبني بر صدور اين کارت‌ها براي 4 بازيکن فولاد خوزستان، قصه يک سونامي ديگر در فوتبال ايران آغاز شد.

بنا بر اخبار اعلام شده مراحل صدور كارت پايان خدمت بختيار رحماني در كرمانشاه انجام شده و تقريباً ارتباطي با باشگاه فولاد خوزستان ندارد! داستان كارت‌هاي علي حمودي و حسين ماهيني از زماني كه در استقلال اهواز بوده‌اند، كليد خورده است، نمي‌تواند بي‌ارتباط با اين داستان باشد.

اما گره كور اين داستان نام غريب و ناآشناي «ع - ک» است. بازيكني كه در تيم‌هاي نوجوانان و بزرگسالان فولاد بازي مي‌كرده است، سپس به مدت 5 سال از فوتبال دور مي‌شود و بعد از اين 5 سال به عنوان بازيكن راهي تيمي ديگر مي‌شود.

سرپرست وقت آن تيم كه اكنون هم در آن باشگاه مشغول فعاليت است، «ع - ک» را به تيم ... مي‌آورد و مسئول اين انتقال بوده است. يكي از دلايل حضور اين بازيكن در تيم جديدش به دليل روابط با بعضي ارگان‌ها بوده و اين‌گونه قصه پر رمز و راز جعل كارت پايان خدمت كليد مي‌خورد.

«ع - س» كه از طرف همين افراد تحت فشار بوده است، پرده از اين راز برداشته و داستان سوءمديريت و فاجعه‌اي به نام كارت پايان خدمت را براي ارگان‌هاي مربوطه روايت كرده است.

فاجعه‌اي كه گفته مي‌شود تعداد افرادش به 100 نفر مي‌رسد و به زودي نام‌هاي جديد و بزرگي از اين دست اعلام خواهد شد و در آن ليست نام‌هايي چون «الف» مهاجم سرشناس ليگ‌برتري هم ديده مي‌شود!

منبع. جام

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس